вівторок, 10 квітня 2018 р.

Пасхальна композиція

Привітики!
Як ви відсвяткували Пасху? 
Я завдяки пасхальному спільному процесові від Фабрика Декору я завчасно підготувалася до свят. Для третього етапу СП я зробила композицію на шматку дерев'яної кори.



В хід знову пішли мої квіти ручної роботи. Жовті квіти я зробила з тонкого фоамірану, фіолетові - паперові з кулінарної колекції "Мої вкусняшки" від Art Land.



Композицію урізноманітнила вирізалками з скраппаперу, мереживом та чіпбордом.





За допомогою рафії зробила гніздо, куди поселила три маленьких пінопластовий яйця.


Тут добре видно текстуру дерева. Ідеальна краса сворена природою.



А тепер покажу свої роботи для інших етапів.
 Для першого етапу я зробила листівку, яку розкритикували за не відповідну палітру, тому я вирішила зробити ще одну)) в такій ж кольоровій гамі, як і інші роботи. Тут же мої квіти та вирізалки з улюбленої весняної колекції "Smile of spring" від Фабрика Декору. Тут же є гніздо і яйця, багато зелені та квітів.



На цьому фото усі мої роботи для спільного процесу




Візьму участь у завданні:



14 коментарів:

  1. Очень красиво и оригинально получилось!

    ВідповістиВидалити
  2. Людмила,я только хотела написать о необычности идеи твоей работы,как увидела все работы по нашему сп и слова просто исчезли! Как же это красиво,когда весь декор целостно и выполнен в одно стиле! Спасибо,что вдохновлялась вместе с нами! Фабрика Декору и Оля Ерасова.

    ВідповістиВидалити
  3. Какая же красота ваш наборчик вместе взятый! Такие единые, гармоничные и такие такие..."в моём любимом стиле"! Я очень люблю композиции на коре, они смотрятся так естественно и так по лесному! А цветы то какие у вас волшебные! Я не представляю сколько ушло времени на создание этих красивых цветов, НО однозначно оно того стоило! Ведь как оригинально смотрится каждая работа в отдельности и все вместе! Спасибо, что встретили весну вместе с нами так красиво и спасибо, что дошли до конца в нашем Пасхальном проекте! Ваша Фабрика Декору!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Оленька, большое спасибо! Я рада что у меня получилось принять участие в вашем сп. Я сомневаюсь, что без сп я успела подготовиться к празднику.))

      Видалити
  4. Замечательные и красивые работы)) Композиция на коре меня просто покорила)))
    Спасибо, что творите вместе с блогом "Вензелик"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Катя, большое спасибо! Я давно вынашивала идею такой композиции. Вот и удачный случай подвернулся щоб реализовать свою идею.

      Видалити
  5. Сколько красоты в этом наборчике))) Спасибо за участие в задании от блога Вензелик.

    ВідповістиВидалити
  6. Людочка, не впізнала тебе) Тільки по баннерку в коментах признала)
    Ох і придумщиця ти) Притягти додому кусок дерева, ще й красу зробити)) Уже почуваю себе не такою схобленою, коли пригадую як ломала гілки із зрубаного дерева і як принесла додому кусок гарненного моху)
    Дякую за участь у завданні Вензелик)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, ти б бачила, як на мене дивилися рідні, коли я принесла це поліно додому)) вирішили, що в мами не все гаразд з головою))). А ще коли рвала і несла оберемок вербовх гілок для вінка)). Дякую за натхнення.

      Видалити
  7. Такое необычное решение с корой) И в целом композиция смотрится очень красиво) Спасибо от блога Креативность)

    ВідповістиВидалити