пʼятницю, 2 березня 2018 р.

Кулінарна книга для Art Land

Всім привіт.
Сьогодні я вам покажу свою кулінарну книгу, яка стала моєю першою роботою в ролі дизайнера для блогу Art Land. В роботі я використала кулінарну колекцію "Мої рецепти".
Я звикла до кулінарної книги у вигляді блокноту, але цього разу я вирішила зробити її іншої конструкції. Мені сподобалася така книга за практичність: в неї є опора і її можна поставити в будь-якому місці, а ще можна вставляти та витягати сторінки.
   В книзі я зробила шість розділювачі для основних страв.














На зворотній стороні я зробила кишеньку куди можна буде покласти карточки та листочки, які збираються в кожної господині.




В роботі використала свій улюблений та дуже універсальний штамп від Майстерні Скрапштампинг, тому покажу свою кулінарочку в галереї березня.





Немає коментарів:

Дописати коментар