середа, 9 серпня 2017 р.

Блог Хоп з СкрапМир

В блозі СкрапМир організували інтригуючий та бандитський блог хоп. Ідея шикарна, креативна і захоплююча. Я сьогодні переглянула перше відео, пройшлася по блогах дівчат і посмішка ще й досі не сходить з мого обличчя. Дякую вам за гарний настрій і усмішку, я вас люблю.


Банда №1:
  1. Ма Естро Руки-ножиці - Оля Рижкова
  2. Мадам Чорнильниця - Юля Кобяшова
  3. Пані Викуп - Вероніка Беньковська
  4. Леді Острота - Вікторія Поречная
  5. Мадам Деко - Яна Новікова


А ще я вам розкажу про новеньку, найсвіжішу розкішну колекцію паперу "Charming". Стильна та витончена колекція - моя мрія. Я вже не дочекаюся щоб потримати її в руках, надихнутися та творити з неї до останнього клаптика. Я дуже, дуже хочу щоб мені повезло. Пані Фортуна змилостивися надімною, посміхнися мені хоч раз.


Немає коментарів:

Дописати коментар